Teslimat Bilgileri

Sevkiyat ve Teslimat

SEVKİYAT VE TESLİMAT

Sevkiyat:
Sipariş onayı mailinizin gönderilmesiyle birlikte, ürün/ürünler anlaşmalı olduğumuz …Nakliye Şirketine verilir.

Teslimat:

Ürün/ürünler anlaşmalı olduğumuz … Nakliye firması ile sizin belirttiğiniz adrese teslim edilecektir. Firmamız tarafından, nakliye firmasına teslimat süresi, sipariş onayı mailinin gönderilmesinden sonra en geç 7 (yedi) iş günüdür. Ürünler, Nakliye şirketlerinin adres teslimatı yapmadığı bölgelere telefon ihbarlı olarak gönderilir.

Nakliye Şirketinin haftada bir gün teslimat yaptığı bölgelerde, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, bazı sosyal olaylar ve doğal afetler gibi durumlarda belirtilen gün süresinde sarkma olabilir. Ürün, Alıcı'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve/veya Alıcının yerinde olmamasından doğabilecek ekstra nakliye bedellerinden satıcı sorumlu tutulamaz.

Teslimat problemleri yaşanmaması için sevkiyat bilgilerini tam ve eksiksiz doldurmanız, teslimat yapılacak adreste bulunmanız önemle rica olunur.

Aras Kargo firmasına ulaşmak istediğiniz taktirde 4442552 nolu numaradan çağrı merkezini arayabilir veya www.araskargo.com.tr adresinden destek alabilirsiniz.


Zarar görmüş paket durumunda;

Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak Nakliye Şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer Nakliye Şirketi yetkilisi paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, paketin orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkı müşteride vardır. Paket Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra Nakliye Şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Müşteri Hizmetlerine bildirilmelidir. Müşteri Hizmetlerimiz, sorunun çözülmesi için hemen harekete geçecektir.